17:e och 18:e maj

Ja, vad gör man när det laggar? 
Lägger upp ett inlägg några dagar senare och låtsas som det regnar😂

Talkrikshylla nummer två kom upp på köksväggen i våg och allt. 
Ja, vattenpasset säger i våg medan ögat säger snett.
Det ör som det är i gamla torp och det viktiga är att inget rullar av hyllorna bara!

Även hyllan jag tråcklade ihop förra gången jag var här sitter nu på diskbänksväggen. Till vänster har jag lämnat plats för där ska kylskåpet jag beställt stå.

Det blev ändå så att jag målade klart den ”gula dörren”
Tänker att jag ändå har burken hemma och att det skyddar lite mot väder och vind.
Fasaden mot vägen är ju delvis målad och den andra halvan behövde en ordentlig rengöring med piazzavsm.
Nu är det avcheckat och väggen är redo för målning bara det slutar regna! 
Syrenerna börjar slå ut och jag passade på att dekorera lite. Jag har ju inte så mycket växter än och lite fint vill jag ju ha det!

 Kullen upp mot körsbärsträdet är tungklippt men jag kände mig tvungen med tanke på hur mycket brännässlor som växer där! Jag får nog köpa mig en trimmer tror jag!

Comments

Popular posts from this blog

Annandag jul

En hel sommar har nästan gått

Ingen el