Torsdag

Sista kvällen i torpet för denna gång. Imorgon blir det hemfärd. Trots att jag inte tvättat håret på en vecka, hör mössen springa på taket och måste gå på campingtoa känns det som jag hittat hem. Men... jag ska inte sticka under stolen med att jag längtar efter en dusch😂


Rörmokare och takläggare har varit på plats idag.
Rörmokare för att jag ville ha lite koll på hur ledningar och sånt såg ut. Takläggaren för att visa upp takbeläggningen och diskutera mina val. 


Förutom dessa två herrar hade jag även besök av grannen Richard och en herre som levererade mina fem nya pinnstolar som jag fyndade på en lokal fb-sida för 125 spänn. 
Känns så jäkla bra att hitta saker second hand!

Just ja, jag möblerade visst om lite i uthuset med ifall snickaren behöver komma åt altandörren.

 

Comments

Popular posts from this blog

Annandag jul

En hel sommar har nästan gått

Ingen el