Duschdag




 Ja, så var det då fredag och dags att åka in till stan igen. Jag har haft en härlig vecka och hunnit med en del. Visserligen hade jag kunnat stanna till söndag men min självbevarelsedrift sa att jag behövde vara hemma iallafall ett par dagar innan det var dags för jobb igen. Och så längtar jag efter att ta en dusch. En riktigt lång en...

Men innan det är dags för hemfärd gäller det att städa så inte alla mössen i trakten kommer hit och har röjarparty.
Jag börjar faktiskt känna mig riktigt nöjd med hur jag planerat vardagsrummet ävennom nu soffan är gigantisk om man ser till rummets proportioner.
Hyacinten jag tog hit till första advent har äntligen bestämt sig för att blomma btw😂
Så julen får hänga kvar ett tag till. Det sägs ju att den varar enda fram till påska..
Nästa gång vi kommer till torpet hoppas jag att taket är klart så vi kan gå hit sotaren för inspektion. 

Comments

Popular posts from this blog

Annandag jul

En hel sommar har nästan gått

Ingen el