Kära gamla torp



Så var vi då äntligen här igen. Tre veckor sedan om jag räknat rätt.
Linus och jag släpade med oss både element, vatten (is, verktygsväska och mat så det var rätt skönt att sätta sig på bussen och sedan i taxin som snällt väntade på oss i Gamleby för vidare färd till torpet. 
Trots att det varit både storm och snöfall var det lugnt med både snömängd och elektricitet.
Skönt!


Bara att tända värmeljus, knäppa igång elementet och påbörja montering av det nya elementet med andra ord.

Linus bäddade iordning sängen i Biblioteket medan jag tände alla ljus.

Sen lyckades jag visst lura Linus att montera fåtöljen😂

Vid 22-taget var han så trött så han la sig och somnade direkt. Mig missade visst John Blund ikväll såhär ligger jag och väntar på lite sömngrus  i skenet av ljusen som brinner så fint. Natti
 

Comments

Popular posts from this blog

Annandag jul

En hel sommar har nästan gått

Ingen el