Underbar dag!

Idag var vädret helt ljuvligt och det blev utomhusjobb för hela slanten. Efter att ha skrapat fönstren gav jag mig på träfasaden och borstade frenetiskt bort gammal färg och spindelväv.
En stor del av fasaden har sett sina bättre dagar men en del var faktiskt helt ok så jag passade på att måla när nu vädret var som det var. Bauhaus hade ju så påpassligt levererat två hinkar färg samtidigt som jag fick komposttunna och mulltoa levererade.
Visst blev det enorm skillnad ! Det ledsna torpet som inte fått kärlek på länge lyste upp och så glatt ut.
Nu behöver jag gå hem nån hink vit färg och måla fönsterfoder med så torpet står emot vintern.


 Imorgon hoppas vi på en fin dag igen men just nu utlovar prognosen regn...

Comments

Popular posts from this blog

Annandag jul

En hel sommar har nästan gått

Ingen el