Nedräkning


 Tiden går så långsamt när man längtar efter något. Kontraktet är påskrivet av säljaren och nu väntar jag bara bara på att dagarna ska gå så att jag kan börja boka in elektriker, sotare och takläggare så att jag får veta exakt hur mycket som måste göras. 

Och så längtar jag såklart efter att Linus och jag kan åka ut och påbörja det invändiga arbetet. 

De äldsta barnen har lovat att hjälpa till med att frakta dit alla möbler och de många kartongerna med saker jag samlat på mig under årens loppisrundor. 

Jag har redan så mycket planer i huvudet och jag bara längtar efter att få skrida till verket. 

Farstukvisten på bilden står inte direkt först på listan över vad som ska fixas först men jag måste iallafall se till så den klarar vintern.

Och nog måste ni hålla med om att den är rätt charmig som den är?!


Comments

Popular posts from this blog

Annandag jul

En hel sommar har nästan gått

Ingen el